Wczytuję dane...

Pogotowie okularowe

Akcja: Pogotowie okularowe!

Uruchamiając Pogotowie okularowe Aurum-Optics chcemy wesprzeć polską służbę zdrowia w czasie walki z epidemią koronawirusa.

Na czym polega nasze Pogotowie? Bezpłatnie naprawimy okulary, Twoje lub Twojej mamy, babci czy cioci, lub każdemu, kto potrzebuje pomocy. Co chcemy w zamian? Prosimy jedynie o wsparcie zbiórki Fundacji Siepomaga: www.siepomaga.pl/koronawirus, dowolną kwotą.

W grupie podwyższonego ryzyka znajdują się seniorzy, którzy powinni teraz szczególnie na siebie uważać. Jeżeli więc, jesteś w potrzebie lub znasz osobę, która ma problem z zepsutym okularami - zgłoś to do nas. Wszystko załatwisz bez wychodzenia z domu.

Naprawiamy, pomagaj z nami!

Oddając nam swoje okulary, możesz mieć pewność, że są pod fachową opieką - nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie. Dołożymy wszelkich starań, aby dać Waszym ulubionym okularom drugie życie. Dlatego wyślij nam swoje zepsute okulary i pomagaj razem z nami!

W ramach Pogotowia okularowego Aurum-Optics otrzymujesz bezpłatnie: odbiór okularów poprzez kuriera DPD, prostowanie okularów, czyszczenie/mycie okularów i szkieł, polerowanie oprawy, naprawę i wymianę “nosków”, dokręcanie lub wymianę śrubek, usługę wymiany soczewek oraz soczewki okularowe MAXXEE 1,5 HARD od firmy HOYA, naszego partnera akcji (inne soczewki możliwe są z baaardzo dużymi rabatami po uprzednim indywidualnym potwierdzeniu), inne prace możliwe do zrealizowania w oparciu o dostępne nam zasoby i wiedzę.

Jak to działa?

Krok 1. Wyślij zdjęcie okularów, wraz z opisem ich uszkodzenia, na e-mail pogotowie@aurum-optics.pl.
Krok 2. Nasz specjalista zweryfikuje, czy jesteśmy w stanie pomóc. Jeśli Twoje soczewki są bardzo zniszczone lub potłuczone, wymienimy je BEZPŁATNIE na soczewki MAXXEE 1,5 HARD od firmy Hoya. Na inne soczewki możemy udzielić niezwykle atrakcyjnego rabatu! Poinformuje Cię o tym nasz specjalista.
Krok 3. Po otrzymaniu potwierdzenia przygotuj paczkę z okularami, przyklej na niej list przewozowy, który wyślemy na e-mail, a następnie czekaj na kuriera DPD. Wiemy, że kurierzy DPD dają z siebie wszystko, żeby nie zdarzały się żadne opóźnienia. 
Krok 4. Gdy tylko paczka z Twoimi okularami dotrze do nas, poinformujemy Cię o tym mailowo. Od razu zabieramy się do pracy.
Krok 5. Jeżeli usterka nie będzie bardzo wymagająca, naprawimy Twoje okulary natychmiast. Czas oczekiwania na naprawę może się nieco wydłużyć z powodu bardziej skomplikowanych uszkodzeń, a także w przypadku dużej liczby zleceń.
Krok 6. Po wykonaniu naprawy, okulary dezynfekujemy, pakujemy do woreczka strunowego i odsyłamy na wskazany adres. O wysyłce oczywiście poinformujemy Cię mailowo. Także w przypadku tej wysyłki wszelkie koszty bierzemy na siebie.
Krok 7. A Ty co możesz zrobić? Wspomóż akcję www.siepomaga.pl/koronawirus - do czego zachęcamy już teraz! Udostępnij naszą akcję #pogotowieokularowe znajomym, rodzinie, poinformuj o niej w mediach społecznościowych. Zróbmy razem coś dobrego!

Nasze profile w social mediach
Facebook Aurum-Optics     Instagram Aurum-Optics
Przeczytaj regulamin akcji tutaj.

Pomagajmy razem!

Mamy nadzieję, że uda się uzbierać wystarczającą kwotę, aby zakupić sprzęt medyczny, który przyczyni się do możliwie najszybszego uporania się z tą trudną dla wszystkich sytuacją. Trzymajmy się razem i pomagajmy!

Sponsorzy akcji

Partner logistyczny

Biorąc udział w akcji wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (Imię i Nazwisko, adres e-mail, adres korespondencyjny) w celu zrealizowania usługi, przez administratora danych  Otticanet Kamil Izdebski sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Adama Mickiewicza 12/2 , 01-517 Warszawa  w celu i zakresie niezbędnym dla skorzystania z usługi Pogotowia Okularowego AURUM OPTICS oraz kontaktu z Klientem. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne pod adresem: https://aurum-optics.pl/ oraz w Regulaminie.