Wczytuję dane...

Reklamacje

Gwarancje i reklamacje w sklepie Aurum-Optics.pl

1. Towary oferowane w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl są objęte gwarancją producenta.

2. W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze sklepem Aurum-Optics.pl. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dowód sprzedaży, który Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.

3. Reklamowany towar należy przysłać na adres:

Otticanet Kamil Izdebski sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 12/2
01-517 Warszawa

Do przesyłki należy dołączyć otrzymany rachunek oraz wypełniony formularz reklamacji. Przesyłka powinna być ubezpieczona na wartość towaru.

>> Pobierz wzór formularza reklamacji <<

4. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep Aurum-Optics.pl pokrywa koszta wysyłki do klienta.

5. Sklep Aurum-Optics.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu zachęcamy do spisania protokołu u kuriera, co przyśpieszy pozytywne rozpatrzenie reklamacji.