Wczytuję dane...

REGULAMIN AURUM OPTICS

DOTYCZĄCY KORZYSTANIA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W FORMIE „E-KONSULTACJA” i „OPTYK ONLINE”

§1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem komunikatora Messenger w serwisie Facebook oraz zasady przetwarzania danych osobowych osoby korzystającej z Usługi.

2. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą poprzez komunikator Messenger na Facebooku Aurum-Optics. Do kontaktu ze Sprzedawcą w ten sposób, niezbędne jest posiadanie przez Klienta konta w aplikacji Messenger.

§2

DEFINICJE

1. Klient – użytkownik komunikatora Messenger na Facebooku Aurum-Optics, posiadający status Konsumenta, Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub Przedsiębiorcy.

2. Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną, korzystający z komunikatora Messenger, w szczególności korzystający z Usługi E-konsultacji w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego).

3. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).

4. Polityka Prywatności – zbiór zasad dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów, dostępny pod adresem: https://aurum-optics.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies, stanowiąca integralną część niniejszego Regulaminu.

5. Przedsiębiorca – Klient nie będący, Konsumentem, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną, której obowiązujące przepisy prawa przyznają zdolność prawną, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 431 Kodeksu Cywilnego).

6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 3855 Kodeksu Cywilnego).

7. Regulamin Usług E-konsultacji i Optyk Online – niniejszy regulamin.

8. Regulamin – regulamin świadczenia usług AURUM OPTICS dostępny pod adresem https://aurum-optics.pl/regulamin.

9. Usługa E-konsultacji – usługa świadczona drogą elektroniczną na rzecz Klientów, która obejmuje porady stylistki online oraz porady optyczne online.

10. Usługa Optyk Online- usługa online świadczona za pośrednictwemstrony internetowej https://aurum-optics.pl lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego, za pośrednictwem komunikatora internetowego lub drogą e-mail polegająca na sporządzeniu oferty pełnych okularów korekcyjnych tj. kompletu medycznego oraz realizację zamówienia przez skompletowaniu i złożeniu kompletu medycznego (oprawki i soczewki okularowe w tym oprawki i soczewki okularowe przeciwsłoneczne z korekcją) wg ustalonych wskazań oraz ich dostarczeniu do Klienta.

11. Usługodawca - Aurum-Optics spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Adama Mickiewicza 12/2, 01-517 Warszawa wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000861866, NIP 5252808945; REGON 384987030.

12. Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.)

13. Umowa o świadczenie usług E-konsultacji – bezpłatna usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną, za pośrednictwem Internetu, będąca przedmiotem Umowy o świadczenie usługi E-konsultacji między Klientem a Usługodawcą.

14. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi E-konsultacji Online na zasadach opisanych w Regulaminie.

15. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

16. Sklep Internetowy AURUM OPTICS – platforma prowadzona przez AURUM OPTICS, umożliwiająca składanie zamówień, rezerwacji, umawianie wizyt przez Klienta, zawieranie umów sprzedaży oraz świadczenie usług przez Sprzedawcę, dostępna pod adresem internetowym www.aurum-optics.pl.

17. Sklep Stacjonarny (Salon) - oznacza miejsce przeznaczone do obsługi Klientów, których lista dostępna jest na Stronie Internetowej Sklepu AURUM OPTICS.

§3

ŚWIADCZENIE USŁUGI „E-KONSULTACJI” i „OPTYK ONLINE”

1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem komunikatora Messenger na Facebooku Aurum-Optics korzystanie z bezpłatnej Usługi E-konsultacji, która jest świadczona przez Usługodawcę.

Usługa „E-konsultacji” obejmuje w szczególności:

a) Porady stylistki online,

b) Porady optyczne online.

c) Klient ma możliwość złożenia Zamówienia na Usługę E-konsultacji Online za pośrednictwem Czatu na stronie www, komunikatora Messenger na Facebooku Aurum-Optics.

d) Usługa E-konsultacji jest świadczona drogą elektroniczną.

e) Klient ma możliwość wysyłania wiadomości z zapytaniem za pośrednictwem komunikatora Messenger. Umowa o świadczenie usług E-konsultacji, umożliwiająca kontakt z Usługodawcą zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.

2. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Formularza na stronie www, Poczty Elektronicznej, Czatu na stronie www, komunikatora, Messenger na Facebooku Aurum-Optics korzystanie z Usługi Optyk Online, która jest świadczona przez Usługodawcę.

Usługa „Optyk Online” obejmuje w szczególności:

a) Porady w zakresie doboru pełnych okularów korekcyjnych tj. kompletu medycznego – oprawki plus soczewki okularowych

b) Sporządzeniu oferty pełnych okularów korekcyjnych tj. kompletu medycznego oraz realizację zamówienia przez skompletowaniu i złożeniu kompletu medycznego (oprawki i soczewki okularowe w tym oprawki i soczewki okularowe przeciwsłoneczne z korekcją) wg ustalonych wskazań oraz ich dostarczeniu do Klienta.

§4

USŁUGA „E-KONSULTACJI”

1. Usługodawca umożliwia złożenie Zamówienia na Usługę E-konsultacji, obejmującej porady stylistki online oraz porady optyczne online.

2. Zamówienie usługi następuje poprzez przesłanie stosownego zapytania lub prośby
o E-konsultacjię online za pomocą komunikatora Messenger na Facebooku Aurum-Optics.

3. Usługa E-konsultacji polega w szczególności na udzieleniu przez profesjonalnego stylistę wskazówek dotyczących doboru kształtu, koloru opraw oraz na udzieleniu E-konsultacji optycznych dotyczących okularów i soczewek kontaktowych.

4. Usługa E-konsultacji może być oparta o wysłane przez Klienta zdjęcia. Wysłane przez Klienta zdjęcia wykorzystywane są jedynie w celu odpowiedniego doboru produktu do kształtu twarzy, koloru oczu czy koloru włosów.

5. Przesłanie w ramach Usługi E-konsultacji zdjęć jest równoznaczne z oświadczeniem Klienta, że jest on wyłącznie uprawniony do przesłanych zdjęć, a prawa do zdjęć nie są obciążone na rzecz osób trzecich. Ponadto Klient oświadcza, że zdjęcia nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich.

§5

USŁUGA „OPTYK ONLINE”

1. Klient w ramach usługi Optyk Online składa zamówienie w następujących krokach:

a) Wybór oprawek spośród prezentowanych na stronie sklepu;

b) Wybór opcji towaru „Chcę oprawki ze szkłami korekcyjnymi”;

c) Wypełnienia formularza (nieobowiązkowe);

d) Dodania ich do koszyka;

e) Wybrania sposobu zapłaty i dostawy;

f) Zalogowania do konta w przypadku składania zamówienia przez Klienta zarejestrowanego;

g) Wypełnienie formularza danych osobowych i wysyłkowych;

h) Finalizacji zamówienia przez polecenie „Realizuj Zamówienie” i jego opłacenie;

i) Otrzymuje oprawki do przymierzenia (lub wysyła oprawki do wstawienia szkieł);

j) Przygotowuje i przesyła wynik badania do Usługodawcy;

k) Dokonuje wyboru soczewek ze specjalistą Usługodawcy;

l) Usługodawca wysyła potwierdzenie warunków do umowy zakupu soczewek okularowych;

m) Zamawia soczewki – opłaca zamówienie szkieł okularowych;

n) Zamawia kuriera i wysyła oprawki do optyka online;

o) W terminie od 6 do 10 dni roboczych od przesłania oprawek do magazynu Aurum Optics otrzymuje gotowe oprawki ze szkłami korekcyjnymi.

2. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu AURUM OPTICS, kompletuje zamówienie wybierając Towar lub Usługę, którym/ którą jest zainteresowany. Dodanie Towaru lub Usługi do zamówienia następuje przez wybór opcji okularów „Kupuję oprawki ze szkłami korekcyjnymi” i polecenia "DODAJ DO KOSZYKA" pod danym Towarem lub Usługą prezentowanym/ prezentowaną na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Usługodawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Przy wyborze opcji zamówienia dodatkowo Klient ma możliwość wypełnienia formularza zgłoszeniowego w celu umówienia kontaktu z przedstawicielem Usługodawcy przez polecenie „WYPEŁNIJ FORMULARZ”. Każdorazowo przed realizacją zamówienia przez Usługodawcę, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar lub Usługę i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową.

3. Po złożeniu zamówienia Usługodawca kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia ostatecznego przedmiotu i warunków umowy tj. podania i potwierdzenia ostatecznych parametrów soczewek okularowych oraz potwierdzenie ostatecznej ceny oraz warunków dostawy.

4. W przypadku, gdy przedmiotem Umowy jest świadczenie Usługi, Klient może wyrazić zgodę, aby Usługodawca rozpoczął świadczenie Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.

5. Klient składający zamówienie za pośrednictwem telefonu, komunikatora internetowego, lub adresu e-mail wykorzystuje do tego dane kontaktowe podane przez Usługodawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Podczas rozmowy telefonicznej lub korespondencji za pośrednictwem maila lub komunikatora Klient wskazuje Usługodawcy nazwę Towaru/ Usługi spośród Towarów/ Usług znajdujących się na Stronie Internetowej Sklepu, ilość Towaru/ Usług jaką chciałby zamówić oraz określa sposób i adres Dostawy oraz formę płatności, a także wskazuje, wedle wyboru, swój adres poczty elektronicznej albo adres korespondencyjny w celu potwierdzenia przez Usługodawcę treści proponowanej umowy oraz potwierdzenia zamówienia – w razie gdyby doszło do zawarcia Umowy pomiędzy Klientem, a Usługodawcą. Klient zobowiązany jest dostarczyć wszelkie niezbędne informacje do należytego wykonania usługi przez Usługodawcę Każdorazowo podczas rozmowy telefonicznej lub korespondencji mailowej lub za pośrednictwem komunikatora, Usługodawca informuje Klienta o cenie łącznej wybranych Towarów/ Usług oraz łącznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach jakie Klient zobowiązany byłby ponieść, gdyby doszło do zawarcia Umowy. W przypadku konieczności ustalenia wyceny indywidualnej Usługodawca przygotowuje do akceptacji propozycję usług i towarów wraz z ceną a także ze wszystkimi dodatkowymi kosztami jakie Klient zobowiązany byłby ponieść, gdyby doszło do zawarcia Umowy.

6. Usługodawca potwierdza Klientowi treść zaproponowanej Umowy, utrwaloną – według wyboru Klienta - na papierze, bądź w formie wiadomości elektronicznej – przy czym potwierdzenie następuje przed zawarciem Umowy.

7. Oświadczenie Klienta o zawarciu Umowy, złożone przez niego po otrzymaniu od Usługodawcy potwierdzenia, o którym mowa powyżej, jest utrwalone na papierze lub innym Trwałym nośniku.

8. Po zawarciu Umowy za pośrednictwem telefonu, komunikatora internetowego, lub adresu e-mail Usługodawca prześle na Trwałym nośniku, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, za pośrednictwem komunikatora internetowego lub na adres korespondencyjny informację zawierającą potwierdzenie warunków Umowy. Potwierdzenie zawiera w szczególności: określenie Towaru/ Usługi będącego/ będącej przedmiotem Umowy, jego/ jej cenę, koszt Dostawy i informację o wszelkich innych kosztach jakie Klient zobowiązany jest ponieść w związku z Umową

9. Klient składający zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła je na adres e-mail podany przez Usługodawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Klient w wiadomości przesyłanej do Usługodawcy, podaje w szczególności: nazwę Towaru/ Usług, jego/ jej ilość, spośród Towarów/ Usług prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu, kolor Towaru oraz swoje dane teleadresowe.

10. Po otrzymaniu od Klienta drogą elektroniczną wiadomości o której mowa w ust. 9 , Usługodawca przesyła Klientowi zwrotną wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej, składając ofertę podając swoje dane rejestrowe, cenę wybranych Towarów/ Usług, etapy realizacji zamówienia, oraz możliwe formy płatności oraz sposób dostawy wraz z jego kosztem, jak też informacje o wszystkich dodatkowych płatnościach jakie Klient miałby ponieść z tytułu Umowy. Wiadomość zawiera także informację dla Klienta, że zawarcie przez niego Umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar. Na podstawie podanych przez Usługodawcę informacji, Klient może złożyć zamówienie, przesyłając wiadomość elektroniczną do Usługodawcy wskazując wybraną formę płatności oraz sposób Dostawy.

11. W odpowiedzi na złożone zapytanie Klienta Usługodawca, w terminie 5 dni roboczych, wysyła wiadomość e-mail na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub kontaktuje się telefonicznie w celu:

a) zaakceptowania zamówienia (oferty) - w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia,

b) odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) - w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy,

c) propozycji zmian, tzw. kontroferta - w takim przypadku do zawarcia umowy konieczna jest akceptacja kontroferty przez Klienta.

12. Zaakceptowanie oferty i złożenie zamówienia stanowi potwierdzenie Usługodawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy drogą pisemną na adres poczty elektronicznej.

13. Po złożeniu zawarciu Umowy Usługodawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub za pośrednictwem komunikatora internetowego potwierdzenie jego złożenia. Informacja o potwierdzeniu złożenia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu zamówienia, o której mowa w §4 ust. 11 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa. Usługodawca potwierdza Klientowi jej warunki oraz przesyłam dane do płatności (na wskazane konto bankowe lub za pośrednictwem elektronicznej platformy pośrednictwa płatności), przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub za pośrednictwem komunikatora internetowego lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres poczty elektronicznej.

14. W celu rozpoczęcia realizacji zamówienia po zawarciu umowy Klient dokonuje wpłaty na rzecz Usługodawcy ustalonej ceny lub zaliczki. Jeżeli Klient wybrał wpłatę zaliczki wysyłka zamówienia następuje po dokonaniu wpłaty pozostałej części kwoty wynikającej z ustalonej ceny zamówienia. Jeżeli klient wybrał odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym płatność pozostałej części kwoty wynikającej z ustalonej ceny zamówienia może zostać dokonana w Sklepie stacjonarnym przy odbiorze.

15. Realizacja zamówienia następuję po zaksięgowaniu płatności na koncie Usługodawcy.

16. Czas realizacji zamówienia podany w ofercie liczony jest od daty zaksięgowania płatności na koncie Usługodawcy.

17. W przypadku zamówienia kilku produktów w jednej przesyłce czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi realizacji podanemu dla produktów ujętych w zamówieniu.

18. Usługodawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku, gdy z powodów technicznych wykonanie okularów o podanych przez Klienta parametrach nie jest możliwe.

19. Kontakt ze strony Usługodawcy, o którym mowa w ust. 11 jest też okazja do skorygowania podanych danych osobowych lub treści zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu jest niemożliwe, gdyż od momentu zawarcia umowy sprzedaży zamówienie zostaje skierowane do realizacji.

§6

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI USŁUGODAWCY

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki działań Klienta, polegających na przekazaniu informacji niepełnych, nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd, w wyniku czego E-konsultacja lub odpowiedź na zadane pytanie może być nieadekwatna lub niepomocna.

§7

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Zgodnie z art. 27 Ustawy Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyn i ponoszenia kosztów.

2. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia, Klient zobowiązany jest poinformować o tym AURUM OPTICS w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć przy wykorzystaniu formularza, którego wzór jest dostępny na stronie internetowej pod adresem: www.aaurum-optics.pl/zwroty-i-reklamacjeale skorzystanie z formularza nie jest to obowiązkowe.

3. Zgodnie z art. 38 Ustawy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta np. okulary korekcyjne zrobione na indywidualne zamówienie (oprawki+szkła), okulary przeciwsłoneczne korekcyjne zrobione na indywidualne zamówienie (oprawki+szkła) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb bądź w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

4. Zgodnie z art. 38 Ustawy prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do Umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od Umowy.

5. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia usługi odpłatnej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

6. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się:

a) dla Umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności - od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż Dostawca;

b) dla pozostałych Umów - od dnia zawarcia Umowy.

7. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od Umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone pisemnie na adres Sprzedawcy, tj.: AURUM-OPTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Adama Mickiewicza 12/2 (01-517), Warszawa, lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy, tj.: sklep@aurum-optics.pl. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.aurum-optics.pl/zwroty-i-reklamacje. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

8. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.

9. W przypadku odstąpienia od Umowy jest ona uważana za niezawartą.

10. Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

11. AURUM OPTICS ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostawy produktu do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez AURUM OPTIC). Jeżeli AURUM OPTICS nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

12. Zasady i procedura zwrotu dostępna jest na stronie Sprzedawcy pod adresem www.aurum-optics.pl/zwroty-i-reklamacje .Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów i przesyłek odesłanych za pobraniem.

13. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

14. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

15. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta oraz Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

16. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

17. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§8

AKCEPTACJA REGULAMINU Usług E-konsultacji i Optyk Online

1. Akceptacja Regulaminu Usług E-konsultacji i Optyk Online przez Klienta jest równoznaczna ze złożeniem oświadczenia następującej treści: „zapoznałem się z Regulaminem Usług E-konsultacji i Optyk Online i akceptuję jego postanowienia bez zastrzeżeń.”.

2. Potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem Usług E-konsultacji i Optyk Online, następuje za pomocą kliknięcia ikony akceptacja Regulaminu Usług E-konsultacji i Optyk Online. Brak spełnienia wymogu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym uniemożliwia skuteczne wysłanie za pośrednictwem komunikatora Messenger zapytania lub prośby o E-konsultację.

§9

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych jest Aurum-Optics spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Adama Mickiewicza 12/2, 01-517 Warszawa wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000861866, NIP 5252808945.

2. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie zgodnym z Regulaminem Usług E-konsultacji i Optyk Online.

3. Do danych osobowych zbieranych i przetwarzanych przez Aurum-Optics należą w szczególności: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, wiek, dane dotyczące wady wzroku, dane zawarte na przesłanej recepcie, dane adresowe.

4. Klient, którego dane osobowe przetwarzane są w związku z udzieleniem Usługi E-konsultacji, ma w każdym czasie prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania na warunkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych oraz RODO.

§10

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Treść Regulaminu Usług E-konsultacji i Optyk Online dostępna jest na Facebooku Aurum-Optics oraz na stronie internetowej www.aurum-optics.pl.

2. Regulamin Usług E-konsultacji i Optyk Online obowiązuje od dnia 15.02.2023 r.

3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu Usług E-konsultacji i Optyk Online, w zakresie dopuszczanym przez obowiązujące przepisy, przy czym zmiany Regulaminu Usług E-konsultacji i Optyk Online nie naruszają praw nabytych przez Klientów – do umów zawartych przed zmianą Regulaminu Usług E-konsultacji i Optyk Online stosuje się Regulamin Usług E-konsultacji i Optyk Online w dotychczasowym brzmieniu.

4. Zasady funkcjonowania serwisu Facebook oraz jego polityka prywatności nie stanowią części Regulaminu Usług E-konsultacji i Optyk Online i są regulowane w odrębnych regulaminach.