Wczytuję dane...

Dołącz do ekipy Aurum-Optics! Wypełnij formularz

 
*pola obowiązkowe

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

OPIS

Aurum Optics to znana w Polsce sieć salonów optycznych i popularny sklep internetowy. Zajmujemy się sprzedażą markowych okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych oraz dostarczaniem wysokiej jakości usług optycznych w naszych 12 salonach w całej Polsce.

Klienci cenią nas za profesjonalizm kadry optycznej, szeroki asortyment i obsługę klientów na najwyższym poziomie.

Obecnie poszukujemy Specjalisty/ki ds. Obsługi Klientów w naszym biurze centralnym, zlokalizowanym na warszawskim Żoliborzu, tuż przy stacji metra Dworzec Gdański.

Główne zadania:

  • bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych oraz salonowych,
  • obsługa infolinii, poczty elektronicznej i czatu- odpowiadanie na pytania klientów, informowanie o statusie zamówienia, weryfikacja dostępności produktów itp.
  • współpraca z innymi działami i salonami stacjonarnymi w zakresie przygotowania i weryfikacji zamówionego towaru,
  • dbanie o dobry wizerunek marki.

Wymagania:

  • doskonała znajomość j. polskiego w mowie i piśmie,
  • skrupulatność, rzetelność i cierpliwość,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
  • status studenta/studentki.

Oferujemy:

  • pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
  • wynagrodzenie podstawowe + premię za wyniki osiągane przez Biuro Obsługi Klientów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną i spokojną atmosferę,
  • w pełni wyposażone biuro na cichym Żoliborzu- blisko Metra i PKP Dworzec Gdański,
  • dodatkowe benefity- zniżka pracownicza na oferowane produkty, bezpłatne badanie wzroku, nagrody okolicznościowe.

W celu wysłania zgłoszenia prosimy o wypełnienie powyższego formularza.