Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni od doręczenia przez kuriera zwróconych okularów do naszego magazynu.
W przypadku zakupów w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl wymiana polega na zwrocie niepasującego modelu do sklepu internetowego lub dowolnego salonu stacjonarnego, zgodnie z wyżej zamieszczoną procedurą, a następnie - zakupie nowego.
Maksymalna liczba par okularów, które można zamówić w ramach usługi “Przymierz w domu” to 4.
W przypadku okularów z zamówionymi soczewkami korekcyjnymi nie ma takiej możliwości. Okulary z personalizowanymi soczewkami są traktowane jako wyrób medyczny na zamówienie i nie podlega on zwrotowi. Również oprawki okularowe zamówione z soczewkami zerówkami Blue nie podlegają zwrotowi. Pamiętaj przy składaniu zamówienia! Zgodnie z art. 38 Ustawy prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta np. okulary korekcyjne zrobione na indywidualne zamówienie (oprawki+szkła), okulary przeciwsłoneczne korekcyjne zrobione na indywidualne zamówienie (oprawki+szkła) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb bądź w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Tak. Prosimy wówczas o odesłanie wszystkich okularów, ze wskazaniem, do których konkretnie oprawek mają zostać wprawione soczewki.
Możliwością zwrotu są objęte wyłącznie produkty zakupione przez internet, niebędące personalizowanym kompletem medycznym (okularami korekcyjnymi z soczewkami).
Wymiana w takim przypadku jest możliwa jedynie poprzez zwrot produktu i zakup nowego.
Aby zwrócić zakupione okulary, należy wysłać je kurierem na adres pocztowy naszego biura. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy oraz dowód zakupu. Szczegóły dotyczące procedury zwrotu znajdują się na podstronie Zwroty i reklamacje.
Zwrot okularów jest możliwy wyłącznie w ciągu 14 dni od otrzymania okularów zakupionych w sklepie internetowym.
Zwrot pieniędzy zostanie wykonany maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki ze zwróconym towarem. Dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić Twoje pieniądze tak szybko, jak to możliwe.
Tak, jednak wówczas zwrot pieniędzy zostanie wykonany przelewem na konto (nie zwracamy gotówki w salonie).
Tak, pod warunkiem, że zamówienie zostało opłacone z góry (przelewem lub płatnością elektroniczną). W przypadku rezerwacji wybranego produktu w sklepie stacjonarnym (płatność przy odbiorze w salonie), nie podlega on zwrotowi.
Nie. W salonach stacjonarnych Aurum-Optics (nie dotyczy to sklepu internetowego) nie ma możliwości zwrotu okularów.
Aby zareklamować uszkodzony produkt, należy wysłać go na adres naszego biura. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji, otrzymany dowód zakupu (paragon), informacje dotyczące przyczyn reklamacji, numer konta bankowego lub dane zamawiającego (nazwisko, imię, adres) oraz numer zamówienia. Przesyłka powinna być ubezpieczona na wartość towaru.
Zamówienie w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl może zostać opłacone za pomocą:
- przelewu bankowego
- płatności za pobraniem (przy odbiorze - dotyczy wybranych rodzajów wysyłki)
- płatności ratalnej (tylko dla zarejestrowanych użytkowników)
- serwisu Przelewy24
Orientacyjny czas realizacji zamówienia podawany jest na stronie konkretnego produktu. W przypadku produktów, które znajdują się w naszych magazynach, jest to maksymalnie 6 dni roboczych od otrzymania wpłaty lub złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem. W przypadku okularów dostępnych na zamówienie z magazynów producenta jest to od 14 do 28 dni. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć, o czym informujemy mailowo.
Koszt przesyłki przy płatności z góry wynosi:
0 zł (wysyłka do punktu DPD Pickup, dotyczy zamówień o wartości co najmniej 250 zł)
15 zł (wysyłka do punktu DPD Pickup, dotyczy zamówień o wartości poniżej 250 zł)
16,90 zł (wysyłka do Paczkomatu inPost lub kurier DPD, dotyczy 1-2 sztuk w zamówieniu)
W przypadku płatności "za pobraniem" dodatkowa opłata za przesyłkę kurierem DPD wynosi 5 zł.
Odbiór osobisty w salonie stacjonarnym nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
Otrzymany kod rabatowy należy wpisać w widoku koszyka (po dodaniu produktu do koszyka), w polu "kod rabatowy". Następnie należy kliknąć przycisk "Dodaj" i kontynuować zakupy.
Obecnie ceny w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl nie podlegają negocjacji.
Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i sprawdź kolumnę "Status zamówienia" w zakładce "Moje zamówienia".
Tak, wystarczy wybrać salon po kliknięciu "Odbiór osobisty" w polu "Wybierz rodzaj wysyłki" w widoku koszyka.
Aby odebrać w salonie okulary zamówione przez internet, należy przygotować numer zamówienia; w przypadku płatności za pobraniem także odpowiednią kwotę pieniężną.
Okulary oferowane w naszym sklepie są objęte 2-letnią gwarancją producenta.
Wszystkie produkty oferowane przez Aurum-Optics są w 100% oryginalne.
Ofertę towarową naszego sklepu można przeszukiwać za pomocą dostępnych narzędzi:
- filtrów W górnej części strony widoku dowolnej kategorii (np. "Okulary korekcyjne") można wyfiltrować produkty na podstawie różnych kryteriów, takich jak producent, cena, rozmiary itp. Następnie należy kliknąć poniżej przycisk "Zastosuj".
- wyszukiwarki Wyszukiwarka produktów, w której można wpisać np. symbol produktu lub nazwę producenta, uruchamiana jest przez kliknięcie ikony lupy w górnej części strony.
Wymiary oprawek znajdują się na stronie danego produktu, w sekcji "Dane techniczne" poniżej opisu produktu.
Aktualny cennik badań i innych usług oraz formularz rezerwacji wizyt można znaleźć na tej stronie.