Wczytuję dane...
FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni od doręczenia przez kuriera zwróconych okularów do naszego magazynu.

W przypadku zakupów w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl wymiana polega na zwrocie niepasującego modelu do sklepu internetowego lub dowolnego salonu stacjonarnego, zgodnie z wyżej zamieszczoną procedurą, a następnie - zakupie nowego.

Maksymalna liczba par okularów, które można zamówić w ramach usługi “Przymierz w domu” to 5.

W przypadku okularów z zamówionymi soczewkami korekcyjnymi nie ma takiej możliwości. Okulary z personalizowanymi soczewkami są traktowane jako wyrób medyczny na zamówienie i nie podlega on zwrotowi.

Tak. Prosimy wówczas o odesłanie wszystkich okularów, ze wskazaniem, do których konkretnie oprawek mają zostać wprawione soczewki.

Możliwością zwrotu są objęte wyłącznie produkty zakupione przez internet, niebędące personalizowanym kompletem medycznym (okularami korekcyjnymi z soczewkami).

Wymiana w takim przypadku jest możliwa jedynie poprzez zwrot produktu i zakup nowego.

Aby rozpocząć procedurę zwrotu, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i wysłać go na adres sklep@aurum-optics.pl lub na adres pocztowy naszego biura. Aby skorzystać z darmowego zwrotu kurierem, należy przesłać na powyższy adres mailowy informację o chęci zwrotu towaru za pośrednictwem firmy DPD. Konsultant prześle instrukcję, jak umówić darmowego kuriera. Umówienie darmowego kuriera jest możliwe wyłącznie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwrot okularów jest możliwy wyłącznie w ciągu 14 dni od otrzymania okularów zakupionych w sklepie internetowym.

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki ze zwróconym towarem. Dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić Twoje pieniądze tak szybko, jak to możliwe.

Tak, jednak wówczas zwrot pieniędzy zostanie wykonany przelewem na konto (nie zwracamy gotówki w salonie).

Tak, pod warunkiem, że zamówienie zostało opłacone z góry (przelewem lub płatnością elektroniczną). W przypadku rezerwacji wybranego produktu w sklepie stacjonarnym (płatność przy odbiorze w salonie), nie podlega on zwrotowi.

Nie. W salonach stacjonarnych Aurum-Optics (nie dotyczy to sklepu internetowego) nie ma możliwości zwrotu okularów.

Aby zareklamować uszkodzony produkt, należy wysłać go na adres naszego biura. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji, otrzymany dowód zakupu (paragon), informacje dotyczące przyczyn reklamacji, numer konta bankowego lub dane zamawiającego (nazwisko, imię, adres) oraz numer zamówienia. Przesyłka powinna być ubezpieczona na wartość towaru.

Zamówienie w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl może zostać opłacone za pomocą:

  • przelewu bankowego
  • płatności za pobraniem (przy odbiorze)
  • płatności ratalnej (tylko dla zarejestrowanych użytkowników)
  • serwisu Dotpay (tylko dla zarejestrowanych użytkowników)

Orientacyjny czas realizacji zamówienia podawany jest na stronie konkretnego produktu. W przypadku produktów, które znajdują się w naszych magazynach, jest to maksymalnie 6 dni roboczych od otrzymania wpłaty lub złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem. W przypadku okularów dostępnych na zamówienie z magazynów producenta jest to od 14 do 28 dni. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć, o czym informujemy mailowo.

Koszt przesyłki kurierem przy płatności z góry wynosi 9,90 zł (nie dotyczy opcji "za pobraniem"). W przypadku płatności "za pobraniem" dodatkowa opłata za przesyłkę kurierską wynosi 10 zł (łącznie 19,90 zł). Odbiór osobisty w salonie stacjonarnym nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Otrzymany kod rabatowy należy wpisać w widoku koszyka (po dodaniu produktu do koszyka), w polu "kod rabatowy". Następnie należy kliknąć przycisk "Dodaj" i kontynuować zakupy.

Obecnie ceny w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl nie podlegają negocjacji.

Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i sprawdź kolumnę "Status zamówienia" w zakładce "Moje zamówienia".

Tak, wystarczy wybrać salon po kliknięciu "Odbiór osobisty" w polu "Wybierz rodzaj wysyłki" w widoku koszyka.

Aby odebrać w salonie okulary zamówione przez internet, należy przygotować numer zamówienia; w przypadku płatności za pobraniem także odpowiednią kwotę pieniężną.

Okulary oferowane w naszym sklepie są objęte 2-letnią gwarancją producenta.

Wszystkie produkty oferowane przez Aurum-Optics są w 100% oryginalne.

Ofertę towarową naszego sklepu można przeszukiwać za pomocą dostępnych narzędzi:

  • filtrów
  • W górnej części strony widoku dowolnej kategorii (np. "Okulary korekcyjne") można wyfiltrować produkty na podstawie różnych kryteriów, takich jak producent, cena, rozmiary itp. Następnie należy kliknąć poniżej przycisk "Zastosuj".
  • wyszukiwarki
  • Wyszukiwarka produktów, w której można wpisać np. symbol produktu lub nazwę producenta, uruchamiana jest przez kliknięcie ikony lupy w górnej części strony.

Wymiary oprawek znajdują się na stronie danego produktu, w sekcji "Dane techniczne" poniżej opisu produktu.

Koszt pełnego badania wzroku wynosi 100 zł. Badanie jest darmowe przy zakupie kompletu medycznego (oprawki + soczewki okularowe) w naszym salonie stacjonarnym.