Wczytuję dane...

FAQ

Najczęściej zadawane pytania w sklepie Aurum-Optics

Dziś pytanie - dziś odpowiedź! Zapoznaj się z FAQ sklepu Aurum-Optics.

Usługa "Przymierz okulary w domu"

W sklepie Aurum-Optics.pl oferujemy usługę przymierzania okularów w domu - jeżeli nie spełnią one Twoich oczekiwań, możesz je za darmo odesłać i zwrócić.

W jakim czasie zostaną zwrócone moje pieniądze?

Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni od doręczenia przez kuriera zwróconych okularów do naszego magazynu.

Czy mogę wymienić okulary na inny model?

W przypadku zakupów w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl wymiana polega na zwrocie niepasującego modelu do sklepu internetowego lub dowolnego salonu stacjonarnego, zgodnie z wyżej zamieszczoną procedurą, a następnie - zakupie nowego. Wymiany można dokonać w przypadku zakupu w salonie Aurum-Optics, ale dotyczy to jedynie tego samego salonu.

Ile par okularów mogę zamówić maksymalnie?

Maksymalna liczba par okularów, które można zamówić w ramach usługi “Przymierz w domu” to 5.

Czy mogę zwrócić okulary, jeżeli zamówiłem do nich soczewki?

W przypadku okularów z zamówionymi soczewkami korekcyjnymi nie ma takiej możliwości. Okulary z personalizowanymi soczewkami są traktowane jako wyrób medyczny na zamówienie i nie podlega on zwrotowi.

Czy w przypadku okularów korekcyjnych, mogę zamówić oprawki bez personalizowanych soczewek, a następnie wybrać te, do których soczewki mają zostać zamontowane?

Tak. Prosimy wówczas o odesłanie wszystkich okularów, ze wskazaniem, do których konkretnie oprawek mają zostać wprawione soczewki.

Czy mogę zwrócić zamówienie złożone przez internet w salonie stacjonarnym?

Istnieje możliwość zwrotu w dowolnym salonie stacjonarnym, jednak zwrot środków nastąpi na podane w formularzu zwrotu konto.

Czy mogę zwrócić zamówienie złożone przez internet, które odbierałem w salonie?

Zamówienia internetowe z odbiorem w salonie, ale z płatnością internetową, można zwrócić w ciągu 14 dni. Nie ma możliwości zwrotu w przypadku zamówienia internetowego z metodą płatności "rezerwacja w wybranym salonie".

Czy mogę zwrócić okulary zakupione w sklepie stacjonarnym?

Niestety, nie mamy takiej możliwości. Produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym podlega jedynie wymianie.

Zakupy w sklepie internetowym

Tu znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące procesu kupowania okularów i innych produktów na naszej stronie.

Przeglądanie oferty

Wszystkie dostępne produkty z naszej oferty zlokalizowane są w katalogu kategorii towarowych w lewej części stron naszego sklepu. Po kliknięciu na wybraną kategorię, rozwinie się ona, prezentując listę dostępnych podkategorii, będzie też dostępna lista wszystkich produktów, dostępnych w danej kategorii.

Na liście produktów najczęściej znajdziesz:

  • miniaturkę zdjęcia tego produktu
  • jego nazwę
  • skrócony opis towaru
  • aktualną cenę
  • info o ewentualnych promocjach, poleceniach, nowościach
  • link do włożenia towaru do koszyka

Produkty w każdej kategorii czy subkategorii można sortować na kilka sposobów: po nazwie (alfabetycznie) i po cenie (rosnąco lub malejąco). Jeżeli oferta w danej kategorii jest rozległa, zazwyczaj jest ona podzielona na podstrony, po kilkanaście towarów na każdej z nich. Linki nawigacyjne do kolejnych podstron znajdują się w dolnej części stron.

Lista kategorii towarowych

Każdy towar z naszej oferty jest przypisany do którejś z istniejących i widocznych w lewej części stron sklepu kategorii towarowych. Niektóre towary mogą być przypisane do więcej niż jednej kategorii. Kategorie mogą być podzielone na subkategorie, a te na kolejne subkategorie itp.

Karta produktu

Po kliknięciu na zdjęcie lub opis danego towaru, zostanie otworzona podstrona, zawierająca pełny opis towaru (czasem także więcej jego zdjęć). Na tej podstronie także możesz zaznajomi się z aktualną ceną towaru oraz włożyć go do koszyka. Jeżeli towar ma przypisane cechy do wyboru (np. rozmiary, kolory), przed włożeniem do koszyka zostaniesz poproszony o wybór odpowiednich dla Ciebie cech.

Przeszukiwanie oferty sklepu

Ofertę towarową naszego sklepu można przeszukiwać za pomocą dostępnych narzędzi:

  • listy producentów

    lista ta, umieszczona w lewej części stron sklepu, umożliwia pokazanie na stronie wszystkich produktów danego producenta

  • wyszukiwarka podstawowa

    umiejscowiona w lewej części stron sklepu, pozwala na wyszukiwanie towarów w naszej ofercie wg ich nazwy

  • wyszukiwarka zaawansowana

    pozwala na przeszukiwanie oferty całego sklepu lub tylko wybranej kategorii, wg kryterium cenowego ("Cena od ... do ..."), ewentualnie tylko w promocjach lub towarach polecanych.

Koszyk sklepowy

Koszyk sklepowy, tak jak w tradycyjnym ("murowanym") sklepie, służy do przechowywania zakupów do czasu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy towar, który zamierzasz w naszym sklepie kupić, musisz najpierw włożyć do koszyka. Umożliwiają to odpowiednie linki (tekstowe i graficzne), umiejscowione przy każdym z towarów w naszym sklepie. Wyjątkiem mogą być towary chwilowo niedostępne, których włożenie do koszyka może nie być możliwe.

Zawartość swojego koszyka możesz oczywiście modyfikować przed finalizacją zamówienia. Każdy towar możesz z koszyka usunąć, wpisując cyfrę "0" w polu "Ilość". W polu tym możesz również podać liczbę np. "2", jeżeli chcesz zakupić 2 szt. wybranego towaru. Po każdej zmianie ilości któregoś z produktów w koszyku, musisz nacisnąć przycisk "Przelicz koszyk", tak aby jego zawartość została przeliczona przez oprogramowanie sklepu wg aktualnie wpisanych ilości.

Proces składania zamówienia

Na podstronie pokazującej zawartość koszyka (o ile koszyk nie jest pusty), znajdziesz link "złóż zamówienie", służący do finalizacji zamówienia. Po jego kliknięciu zostanie otworzona strona z formularzem zamówienia.

Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszego sklepu, a nie zdążyłeś się jeszcze zalogować na swoje konto, to będzie ostatni moment do logowania. Niektórzy zarejestrowani użytkownicy mogą mieć przyznane indywidualne rabaty w naszym sklepie, realizowane wyłącznie w przypadku zalogowania się na swoje konto PRZED finalizacją zamówienia. Jeżeli więc masz przyznane jakiekolwiek indywidualne przywileje w naszym sklepie, nie zapomnij zalogować się na swoje konto przed finalizacją zamówienia. Logowanie nie jest konieczne, jeśli tego nie potrzebujesz lub nie masz konta w naszym sklepie i nie chcesz go zakładać.

W formularzu zamówienia musisz podać wszystkie niezbędne dane do jego realizacji przez nasz sklep. Obowiązkowe są przede wszystkim dane adresowe, potrzebne do wysyłki zamówienia, oraz dane potrzebne do jego potwierdzenia telefonicznego czy e-mailowego. Musisz także wybrać sposób dostawy dla zamówienia, oraz formę płatności za nie.

Po pełnym wypełnieniu formularza zamówienia i kliknięciu "wyślij zamówienie", Twoje zamówienie zostanie zapisane w naszej bazie danych. Poprzez pocztę e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie jego złożenia, które może także zawierać (tylko gdy to konieczne) prośbę o potwierdzenie zamówienia poprzez specjalnie skonstruowany link (link ten znajdziesz oczywiście w liście). Jeżeli wybrałeś płatność on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem lub np. karta kredytowa), będziesz mógł jej dokonać bezpośrednio po wysłaniu zamówienia - odpowiednie opcje sklep wyświetli razem z podziękowaniem za zamówienie. Jeśli wybrałeś płatność przelewem zwykłym, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do dokonania przelewu na nasze konto bankowe.

Po wysłaniu zamówienia nie ma już możliwości samodzielnej jego modyfikacji. Jeżeli chcesz zmodyfikować swoje zamówienie lub je anulować, niezwłocznie skontaktuj się z nami.

Reklamacje i zwroty towaru

Wszystkie informacje na ten temat zostały zawarte w zakładce "Reklamacje i zwroty"