Wczytuję dane...

FAQ

Przymierz w domu

W jakim czasie zostaną zwrócone moje pieniądze?

Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni od doręczenia przez kuriera zwróconych okularów do naszego magazynu.

Czy mogę wymienić okulary na inny model?

W przypadku zakupów w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl wymiana polega na zwrocie niepasującego modelu do sklepu internetowego lub dowolnego salonu stacjonarnego, zgodnie z wyżej zamieszczoną procedurą, a następnie - zakupie nowego.

Ile par okularów mogę zamówić maksymalnie?

Maksymalna liczba par okularów, które można zamówić w ramach usługi “Przymierz w domu” to 5.

Czy mogę zwrócić okulary, jeżeli zamówiłem do nich soczewki?

W przypadku okularów z zamówionymi soczewkami korekcyjnymi nie ma takiej możliwości. Okulary z personalizowanymi soczewkami są traktowane jako wyrób medyczny na zamówienie i nie podlega on zwrotowi.

Czy w przypadku okularów korekcyjnych, mogę zamówić oprawki bez personalizowanych soczewek, a następnie wybrać te, do których soczewki mają zostać zamontowane?

Tak. Prosimy wówczas o odesłanie wszystkich okularów, ze wskazaniem, do których konkretnie oprawek mają zostać wprawione soczewki.

Zwroty i reklamacje

Jakie produkty mogę zwrócić?

Możliwością zwrotu są objęte wyłącznie produkty zakupione przez internet, niebędące personalizowanym kompletem medycznym (okularami korekcyjnymi z soczewkami).

Czy mogę wymienić okulary zakupione w sklepie internetowym?

Wymiana w takim przypadku jest możliwa jedynie poprzez zwrot produktu i zakup nowego.

W jaki sposób mogę zwrócić zakupione okulary?

Aby rozpocząć procedurę zwrotu, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i wysłać go na adres sklep@aurum-optics.pl lub na adres pocztowy naszego biura. Aby skorzystać z darmowego zwrotu kurierem, należy przesłać na powyższy adres mailowy informację o chęci zwrotu towaru za pośrednictwem firmy DPD. Konsultant prześle instrukcję, jak umówić darmowego kuriera.

W jakim czasie mogę zwrócić zakupione okulary?

Zwrot okularów jest możliwy wyłącznie w ciągu 14 dni od otrzymania okularów zakupionych w sklepie internetowym.

W jakim czasie zostaną zwrócone mi pieniądze?

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki ze zwróconym towarem. Dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić Twoje pieniądze tak szybko, jak to możliwe.

Czy mogę zwrócić zamówienie złożone przez internet w salonie stacjonarnym?

Tak, jednak wówczas zwrot pieniędzy zostanie wykonany przelewem na konto (nie zwracamy gotówki w salonie).

Czy mogę zwrócić zamówienie złożone przez internet, które odbierałem w salonie?

Tak, pod warunkiem, że zamówienie zostało opłacone z góry (przelewem lub płatnością elektroniczną). W przypadku rezerwacji wybranego produktu w sklepie stacjonarnym (płatność przy odbiorze w salonie), nie podlega on zwrotowi.

Czy mogę zwrócić okulary zakupione w sklepie stacjonarnym?

Nie. W salonach stacjonarnych Aurum-Optics (nie dotyczy to sklepu internetowego) nie ma możliwości zwrotu okularów.

Jak złożyć reklamację na zakupiony przeze mnie produkt?

Aby zareklamować uszkodzony produkt, należy wysłać go na adres naszego biura. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji, otrzymany dowód zakupu (paragon), informacje dotyczące przyczyn reklamacji, numer konta bankowego lub dane zamawiającego (nazwisko, imię, adres) oraz numer zamówienia. Przesyłka powinna być ubezpieczona na wartość towaru.

Zamówienie

Jakimi metodami mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl może zostać opłacone za pomocą:

  • przelewu bankowego
  • płatności za pobraniem (przy odbiorze)
  • płatności ratalnej (tylko dla zarejestrowanych użytkowników)
  • serwisu Dotpay (tylko dla zarejestrowanych użytkowników)

W jakim czasie będzie zrealizowane moje zamówienie?

Orientacyjny czas realizacji zamówienia podawany jest na stronie konkretnego produktu. W przypadku produktów, które znajdują się w naszych magazynach, jest to maksymalnie 5 dni roboczych od otrzymania wpłaty lub złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem. W przypadku okularów dostępnych na zamówienie z magazynów producenta jest to 14-16 dni. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć, o czym informujemy mailowo.

Ile kosztuje przesyłka zamówienia?

W przypadku zamówienia o wartości 100 zł lub droższego, przesyłka jest darmowa. Do zamówień poniżej 100 zł doliczana jest opłata 15 zł za przesyłkę kurierską. Odbiór osobisty w salonie stacjonarnym nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Jak skorzystać z kodu rabatowego?

Otrzymany kod rabatowy należy wpisać w widoku koszyka (po dodaniu produktu do koszyka), w polu "kod rabatowy". Następnie należy kliknąć przycisk "Dodaj" i kontynuować zakupy.

Jak skorzystać z vouchera?

Na voucherze znajduje się kod rabatowy. Otrzymany kod rabatowy należy wpisać w widoku koszyka (po dodaniu produktu do koszyka), w polu "kod rabatowy". Następnie należy kliknąć przycisk "Dodaj" i kontynuować zakupy. Voucher jest ważny przez rok od wystawienia.

Czy istnieje możliwość negocjacji ceny?

Jeżeli gdziekolwiek znalazłeś lepszą ofertę lub po prostu masz pomysł na cenę zaproponuj nam ją za pomocą przycisku "Negocjuj cenę" w widoku produktu. Jesteśmy otwarci na propozycję i do każdej z nich podejdziemy indywidualnie! Promocja "Negocjuj cenę" nie łączy się z innymi promocjami.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i sprawdź kolumnę "Status zamówienia" w zakładce "Moje zamówienia".

Odbiór

Czy okulary zamówione przez internet mogę odebrać w salonie?

Tak, wystarczy wybrać salon po kliknięciu "Odbiór osobisty" w polu "Wybierz rodzaj wysyłki" w widoku koszyka. Możliwy jest też odbiór okularów w naszym biurze przy ul. Mickiewicza w Warszawie.

Jakich dokumentów potrzebuję do odbioru w salonie?

Aby odebrać w salonie okulary zamówione przez internet, należy przygotować numer zamówienia; w przypadku płatności za pobraniem także odpowiednią kwotę pieniężną.

Oferta

Gwarancja - 2 lata

Okulary oferowane w naszym sklepie są objęte 2-letnią gwarancją producenta.

Czy produkty sprzedawane w Aurum-Optics są oryginalne?

Wszystkie produkty oferowane przez Aurum-Optics pochodzą wyłącznie z oficjalnej dystrybucji, co oznacza, że są w 100% oryginalne.

Jak znaleźć interesujący mnie produkt na stronie?

Ofertę towarową naszego sklepu można przeszukiwać za pomocą dostępnych narzędzi:

  • filtrów

Z lewej strony widoku dowolnej kategorii (np. "Okulary korekcyjne") można wyfiltrować produkty na podstawie różnych kryteriów, takich jak producent, cena, rozmiary itp. Następnie należy kliknąć poniżej przycisk "Szukaj".

  • wyszukiwarki

Wyszukiwarka produktów, w której można wpisać np. symbol produktu lub nazwę producenta, uruchamiana jest przez kliknięcie ikony lupy w górnej części strony.

Gdzie znajdę wymiary oprawek?

Wymiary oprawek znajdują się na stronie danego produktu, w zakładce "Dane techniczne".