Jak realizujemy zamówienia
w sklepie internetowym Aurum-Optics?
Tu dowiesz się, jak przebiega logistyka zamówień składanych w naszym sklepie internetowym. Sprawdź naszą rekomendowaną procedurę, zamów okulary i ciesz się dobrym widzeniem!
Rekomendowana procedura zamówień
w sklepie internetowym Aurum-Optics
1. Wybierz okulary
Wybierz okulary przeciwsłoneczne lub oprawki do okularów korekcyjnych z naszej szerokiej oferty.
2. Skorzystaj z wirtualnej przymierzalni
Przymierz okulary online z pomocą kamery internetowej. Dotyczy modeli okularów, w których ta opcja jest dostępna.
3. Sprawdź dostępność w salonach
Sprawdź, czy okulary są dostępne w najbliższym salonie. Jeżeli okulary są dostępne, możesz przyjść po nie do salonu. W przeciwnym razie przejść do kolejnego punktu.
4. Złóż zamówienie
Złóż zamówienie na wybrane przez Ciebie okulary. Pamiętaj, że możesz też zamówić okulary do przymierzenia w domu.
5. Poczekaj na potwierdzenie zamówienia
W przypadku zamówienia okularów w salonie poczekaj na mailowe potwierdzenie gotowości okularów do odbioru lub skontaktuj się telefonicznie z wybranym salonem.
Jeżeli w Twoim zamówieniu oprócz okularów z krótkim terminem realizacji są okulary „na zamówienie z terminem realizacji 14-16 dni, zapoznaj się z opisem jak wysyłamy produkty i rozbij zamówienie na dwa.
6. Czekaj na swoje okulary!
Jeżeli zamówiłeś okulary z dostawą do domu, czekaj na dostawę! Kiedy tylko okulary będą w drodze do Ciebie lub do punktu odbioru, powiadomimy Cię.
Szczegóły i warunki realizacji zamówień
Warunki i koszty dostawy zamówień
W sklepie internetowym można zamówić do 4 par okularów do przymierzenia w domu. W przypadku zamówienia większej ilości par okularów do przymiarki pobierana jest opłata za okulary oraz koszty wysyłki. Zwrot należności i rozliczenie następują w terminie 14 dni do daty dostarczenia zwrotu okularów do magazynu centralnego Aurum-Optics. Taką samą liczbę okularów (do 4 sztuk) można także zamówić bez opłat wybierając opcję „Rezerwacja w salonie” i po zrealizowaniu zamówienia dokonać przymiarki i zakupu w jednym z salonów stacjonarnych. Lista salonów dostępna jest tutaj.
Dostawę zamówionych produktów realizują firmy inPost i DPD. Produkty można zamówić z dostawą na wybrany adres (Kurier DPD), do punktów odbioru DPD (DPD Pickup), do Paczkomatów inPost; można także dokonać rezerwacji w wybranym salonie Aurum-Optics. Nie ma możliwości odbioru zamówień w siedzibie firmy.
Wszelkie informacje związane z kosztami transportu znajdują się na karcie wybranego produktu oraz w trakcie procesu zamówienia. Wszystkie zamówienia są realizowane zgodnie z regulaminem sklepu internetowego.
Ważne! Sklep internetowy aurum-optics.pl realizuje dostawy towaru tylko na terenie Polski.
Terminy dostawy produktów
Wszelkie informacje związane terminem wysyłki znajdują się na karcie wybranego produktu oraz w trakcie procesu zamówienia.
Aurum-Optics sprzedaje produkty z dostępnością produktów (podane dni określają liczbę dni roboczych):
- 1-2 dni – produkt dostępny w magazynie centralnym dostępny do natychmiastowego spakowania i wysyłki
- 2-6 dni – okulary dostępne w magazynach stacjonarnych salonów Aurum Optics.
- 6-10 dni – dotyczy tylko zestawów (zamówienia produktów objętych promocją „Okulary w Prostej Cenie”)
- 14-16 dni – PRODUKT NA ZAMÓWIENIE. Okulary dostępne w magazynie centralnym producenta we Włoszech. Realizacja produktów będzie potwierdzona odrębnym mailem pod 10-12 dniach roboczych od złożenia zamówienia. Każdorazowo klient jest informowany na bieżąco czy zamówienie będzie zrealizowane. W sporadycznych przypadkach zdarza się, że produkt nie będzie dostarczony wówczas klient jest informowany o tym fakcie drogą mailową.
UWAGA: Jeżeli składasz zamówienie na więcej niż jedną parę okularów, gdzie znajdują się okulary również okulary „Na zamówienie” rekomendujemy rozbić zamówienie na dwa odrębne wówczas wysyłka okularów z terminami realizacji 1-2 dni, 2-6 dni będą wysłane w podanym terminie. Zamówienie z terminem 14-16 dni będzie wysłane później. Jeżeli nie wiesz jakie okulary wybrać zawsze możesz skorzystać z wirtualnej przymierzalni lub stylistki online na czacie.
Sklep Aurum Optics zapewnia, iż dokłada wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były w terminie i dostarczone do klienta w stanie nienaruszonym zgodnie z informacjami podanymi na karcie produktu
Termin realizacji zamówień za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i inPost wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze od momentu wysłania towaru przez Aurum-Optics.
W każdym przypadku istnieje możliwość sprawdzenia czy okulary są dostępne w najbliższym salonie optycznym w zakładce „Dostępność produktu” na karcie wybranego produktu. W przypadku dostępności produktu można odebrać je tego samego dnia rezerwując produkt przez opcję „Rezerwacja w salonie”.
Po złożeniu rezerwacji w salonie okulary czekają na odbiór 3 dni robocze. Na prośbę klientów Aurum Optics dokonuje przedłużenia rezerwacji w salonach stacjonarnych. Aby przedłużyć czas rezerwacji skontaktuj się z wybranym salonem lub z infolinią.
Godziny dostawy
Dostawa zamówień realizowana jest zgodnie z regulaminem firm kurierskich DPD i inPost. Aurum-Optics nie ma wpływu na godziny dostarczania przesyłek przez kurierów.
Usługi dodatkowe
W ramach sprzedaży okularów (oprawek okularowych, okularów przeciwsłonecznych, kompletów medycznych /oprawki + szkła/ i soczewek kontaktowych, akcesoriów okularowych Aurum Optics oferuje usługi w salonach oraz online:
– BADANIA WZROKU (można dokonać w jednym z wybranych salonów), pełna lista badań
– WIRTUALNA PRZYMIERZALNIA (dostępna wirtualna przymierzalnia na wybranych produktach w sklepie internetowym – można dokonać wstępnej przymiarki wybranych oprawek okularowych)
– STYLISTA ONLINE/ STYLISTA W SALONACH (usługa pomocy w doborze okularów. Kompletna usługa dostępna w salonach stacjonarnych. Więcej tutaj).
– OPTYK ONLINE (sprzedaż kompletów medycznych – oprawek okularowych i szkieł okularowych korekcyjnych lub/i soczewek z filtrem światła niebieskiego oraz SUN RX. Zakup możliwy na odległość z wysyłką okularów kurierem).
Koszty dostawy
Koszt dostawy zależą od wybranej opcji dostawy. Każdorazowo na karcie produktu przy danej formie dostawy podany jest jej koszt. Koszt dostawy zależy również od ilości produktów składających się na jedno zamówienie. Aurum Optics zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowego kosztu dostawy w przypadku, gdy jedno zamówienie jest realizowane w dwóch lub więcej etapach. Przy większych zamówieniach koszty dostawy są łączone co pozwala na obniżenie kosztów dostawy, jednakże przy przekroczeniu określonej ilości produktów w zamówieniu koszt ten jest większy niż w przypadku zamówienia jednej pary okularów.
W przypadku rezerwacji i odbioru w salonach stacjonarnych Aurum Optics obowiązuje bezpłatna dostawa do salonu z limitem ilości zamawianych okularów do 4 sztuk.
Komplety medyczne (oprawki i szkła okularowego) realizowane są na podstawie usługi optyk online są dostarczane bezpłatnie niezależnie od wybranej formy dostawy z zastrzeżeniem, że oprawki wysyłane do przymiarki podlegają naliczeniu opłaty zgodnie z regularną wysyłką obowiązująca w sklepie internetowym. Aby ustalić koszty dostawy dla usługi optyk online najlepiej skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi klienta. Numer znajduje się na stronie www.aurum-optics.pl/o-nas
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty jest możliwy po wybraniu opcji „Rezerwacja w salonie” gdzie składamy zamówienie z odbiorem w jednym z salonów stacjonarnych Aurum Optics. Nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie firmy.