Wczytuję dane...

Jak realizujemy zamówienia
w sklepie internetowym Aurum-Optics?

Tu dowiesz się, jak przebiega logistyka zamówień składanych w naszym sklepie internetowym. Sprawdź naszą rekomendowaną procedurę, zamów okulary i ciesz się dobrym widzeniem!

Rekomendowana procedura zamówień
w sklepie internetowym Aurum-Optics

1. Wybierz okulary

Wybierz okulary przeciwsłoneczne lub oprawki do okularów korekcyjnych z naszej szerokiej oferty.

2. Skorzystaj z wirtualnej przymierzalni

Przymierz okulary online z pomocą kamery internetowej. Dotyczy modeli okularów, w których ta opcja jest dostępna.

3. Sprawdź dostępność w salonach

Sprawdź, czy okulary są dostępne w najbliższym salonie. Jeżeli okulary są dostępne, możesz przyjść po nie do salonu. W przeciwnym razie przejść do kolejnego punktu.

4. Złóż zamówienie

Złóż zamówienie na wybrane przez Ciebie okulary. Pamiętaj, że możesz też zamówić okulary do przymierzenia w domu.

5. Poczekaj na potwierdzenie zamówienia

W przypadku zamówienia okularów w salonie poczekaj na mailowe potwierdzenie gotowości okularów do odbioru lub skontaktuj się telefonicznie z wybranym salonem.

Jeżeli w Twoim zamówieniu oprócz okularów z krótkim terminem realizacji są okulary „na zamówienie z terminem realizacji 14-16 dni, zapoznaj się z opisem jak wysyłamy produkty i rozbij zamówienie na dwa.

6. Czekaj na swoje okulary!

Jeżeli zamówiłeś okulary z dostawą do domu, czekaj na dostawę! Kiedy tylko okulary będą w drodze do Ciebie lub do punktu odbioru, powiadomimy Cię.

Szczegóły i warunki realizacji zamówień

Warunki i koszty dostawy zamówień

W sklepie internetowym można zamówić do 4 par okularów do przymierzenia w domu. W przypadku zamówienia większej ilości par okularów do przymiarki pobierana jest opłata za okulary oraz koszty wysyłki. Zwrot należności i rozliczenie następują w terminie 14 dni do daty dostarczenia zwrotu okularów do magazynu centralnego Aurum-Optics. Taką samą liczbę okularów (do 4 sztuk) można także zamówić bez opłat wybierając opcję „Rezerwacja w salonie” i po zrealizowaniu zamówienia dokonać przymiarki i zakupu w jednym z salonów stacjonarnych. Lista salonów dostępna jest tutaj.

Dostawę zamówionych produktów realizują firmy inPost i DPD. Produkty można zamówić z dostawą na wybrany adres (Kurier DPD), do punktów odbioru DPD (DPD Pickup), do Paczkomatów inPost; można także dokonać rezerwacji w wybranym salonie Aurum-Optics. Nie ma możliwości odbioru zamówień w siedzibie firmy.

Wszelkie informacje związane z kosztami transportu znajdują się na karcie wybranego produktu oraz w trakcie procesu zamówienia. Wszystkie zamówienia są realizowane zgodnie z regulaminem sklepu internetowego.

Ważne! Sklep internetowy aurum-optics.pl realizuje dostawy towaru tylko na terenie Polski.

Terminy dostawy produktów

Wszelkie informacje związane terminem wysyłki znajdują się na karcie wybranego produktu oraz w trakcie procesu zamówienia.

Aurum-Optics sprzedaje produkty z dostępnością produktów (podane dni określają liczbę dni roboczych):

  • 1-2 dni – produkt dostępny w magazynie centralnym dostępny do natychmiastowego spakowania i wysyłki
  • 2-6 dni – okulary dostępne w magazynach stacjonarnych salonów Aurum Optics.
  • 6-10 dni – dotyczy tylko zestawów (zamówienia produktów objętych promocją „Okulary w Prostej Cenie”)
  • 14-16 dni – PRODUKT NA ZAMÓWIENIE. Okulary dostępne w magazynie centralnym producenta we Włoszech. Realizacja produktów będzie potwierdzona odrębnym mailem pod 10-12 dniach roboczych od złożenia zamówienia. Każdorazowo klient jest informowany na bieżąco czy zamówienie będzie zrealizowane. W sporadycznych przypadkach zdarza się, że produkt nie będzie dostarczony wówczas klient jest informowany o tym fakcie drogą mailową.

UWAGA: Jeżeli składasz zamówienie na więcej niż jedną parę okularów, gdzie znajdują się okulary również okulary „Na zamówienie” rekomendujemy rozbić zamówienie na dwa odrębne wówczas wysyłka okularów z terminami realizacji 1-2 dni, 2-6 dni będą wysłane w podanym terminie. Zamówienie z terminem 14-16 dni będzie wysłane później. Jeżeli nie wiesz jakie okulary wybrać zawsze możesz skorzystać z wirtualnej przymierzalni lub stylistki online na czacie.

Sklep Aurum Optics zapewnia, iż dokłada wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były w terminie i dostarczone do klienta w stanie nienaruszonym zgodnie z informacjami podanymi na karcie produktu

Termin realizacji zamówień za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i inPost wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze od momentu wysłania towaru przez Aurum-Optics.

W każdym przypadku istnieje możliwość sprawdzenia czy okulary są dostępne w najbliższym salonie optycznym w zakładce „Dostępność produktu” na karcie wybranego produktu. W przypadku dostępności produktu można odebrać je tego samego dnia rezerwując produkt przez opcję „Rezerwacja w salonie”.

Po złożeniu rezerwacji w salonie okulary czekają na odbiór 3 dni robocze. Na prośbę klientów Aurum Optics dokonuje przedłużenia rezerwacji w salonach stacjonarnych. Aby przedłużyć czas rezerwacji skontaktuj się z wybranym salonem lub z infolinią.

Godziny dostawy

Dostawa zamówień realizowana jest zgodnie z regulaminem firm kurierskich DPD i inPost. Aurum-Optics nie ma wpływu na godziny dostarczania przesyłek przez kurierów.

Usługi dodatkowe 

W ramach sprzedaży okularów (oprawek okularowych, okularów przeciwsłonecznych, kompletów medycznych /oprawki + szkła/ i soczewek kontaktowych, akcesoriów okularowych Aurum Optics oferuje usługi w salonach oraz online: 

BADANIA WZROKU (można dokonać w jednym z wybranych salonów), pełna lista badań 

WIRTUALNA PRZYMIERZALNIA (dostępna wirtualna przymierzalnia na wybranych produktach w sklepie internetowym – można dokonać wstępnej przymiarki wybranych oprawek okularowych) 

STYLISTA ONLINE/ STYLISTA W SALONACH (usługa pomocy w doborze okularów. Kompletna usługa dostępna w salonach stacjonarnych. Więcej tutaj). 

OPTYK ONLINE (sprzedaż kompletów medycznych – oprawek okularowych i szkieł okularowych korekcyjnych lub/i soczewek z filtrem światła niebieskiego oraz SUN RX. Zakup możliwy na odległość z wysyłką okularów kurierem).

Koszty dostawy 

Koszt dostawy zależą od wybranej opcji dostawy. Każdorazowo na karcie produktu przy danej formie dostawy podany jest jej koszt. Koszt dostawy zależy również od ilości produktów składających się na jedno zamówienie. Aurum Optics zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowego kosztu dostawy w przypadku, gdy jedno zamówienie jest realizowane w dwóch lub więcej etapach. Przy większych zamówieniach koszty dostawy są łączone co pozwala na obniżenie kosztów dostawy, jednakże przy przekroczeniu określonej ilości produktów w zamówieniu koszt ten jest większy niż w przypadku zamówienia jednej pary okularów.   

W przypadku rezerwacji i odbioru w salonach stacjonarnych Aurum Optics obowiązuje bezpłatna dostawa do salonu z limitem ilości zamawianych okularów do 4 sztuk. 

Komplety medyczne (oprawki i szkła okularowego) realizowane są na podstawie usługi optyk online są dostarczane bezpłatnie niezależnie od wybranej formy dostawy z zastrzeżeniem, że oprawki wysyłane do przymiarki podlegają naliczeniu opłaty zgodnie z regularną wysyłką obowiązująca w sklepie internetowym. Aby ustalić koszty dostawy dla usługi optyk online najlepiej skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi klienta. Numer znajduje się na stronie www.aurum-optics.pl/o-nas  

Odbiór osobisty 

Odbiór osobisty jest możliwy po wybraniu opcji „Rezerwacja w salonie” gdzie składamy zamówienie z odbiorem w jednym z salonów stacjonarnych Aurum Optics. Nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie firmy. 

FAQ

Okulary są sprowadzane z magazyny centralnego producenta z Włoch z Mediolanu, dlatego informacja jaką możemy przesłać do klienta zależy od wewnętrznych procedur firmy zewnętrznej Luxottica (Luxottica Group S.p.A). W pojedynczych przypadkach zdarza się, że zamówiony model okularów nie będzie już produkowany, gdzie wówczas informujemy klienta o takiej sytuacji i zwracamy środki. Wówczas klient ma możliwość złożyć zamówienie na inny model okularów. Aurum Optics dokłada wszelkich starań, aby jak największa liczba popularnych modeli okularów (w tym Ray-Ban, Prada, Versace, Voque, Persol, Oakley, Burberry, Miu Miu, Dolce & Gabbana i wiele innych) była dostępna na magazynie centralnym firmy Aurum Optics i w salonach stacjonarnych.

Okulary to część garderoby i produkt fashion – każdy szuka indywidualnego stylu i czegoś wyjątkowego. Dlatego Aurum Optics oferuje szeroką gamę okularów posiadając w swojej ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Jest to oferta, która pozwala naszym klientom poczuć się wyjątkowo. Oczywiście w każdym sezonie są modele okularów, które są szczególnie popularne. Każdorazowo bestsellery i najpopularniejsze okulary są zamawiane, aby dostarczyć klientom je jak najszybciej. Niestety z powodów ilości różnych wariantów wszystkich modeli a nawet ilości samych modeli żadna firma nie jest w stanie sprostać wyzwaniu jakim jest zapewnienie 100% pokrycia stanu magazynowego we wszystkie modele i ich warianty (kolorystyczne itp.). Aurum Optics dokłada największych starań, aby oznaczyć każdy model w sposób widoczny i jasny co do dostępności a także informuje o procesie zamówienia każdego klienta przed, w czasie realizacji zamówienia a nawet jego złożenia. Klient w każdym momencie ma możliwość dokonania wyboru czy chce złożyć zamówienia na okulary “na zamówienie” z dłuższym czasem oczekiwania, czy rozbić na kilka zamówień lub zrezygnować z okularów z dłuższym czasem wysyłki… Jednak należy pamiętać, że nasi klienci mają przy tym wybór z najszerszej oferty okularów na rynku.

Aurum Optics realizuje zamówienia, które są liczone w tysiącach dlatego czasami zdarza się, że model okularów, który został wybrany właśnie się sprzedał. Sytuacja zależy od modelu –niektóre modele okularów mają krótkie serie i ich ilości są ograniczone. Czasami winą jest popularność modelu. Dlatego, gdy znajdziemy i wybierzemy model okularów, zawsze przed wizytą w salonie rekomendujemy dokonanie rezerwacji za pośrednictwem strony www, czatu lub przez kontakt telefoniczny z wybranym salonem. Aurum Optics dokłada starań, aby liczba jak największa ilość okularów była dostępna na stanie magazynowym. Także, gdy okaże się, że okulary są niedostępne w salonie zawsze można zamówić je do wybranego salonu ze sklepu internetowego, gdzie najczęściej trafią w okresie 1-3 dni roboczych.