Szczegółowe zasady zwrotów reguluje § 9 Regulaminu Sklepu Internetowego Aurum Optics.
Jakie produkty mogę zwrócić?
Możliwością zwrotu są objęte wyłącznie produkty zakupione przez internet, niebędące personalizowanym kompletem medycznym (okularami korekcyjnymi z soczewkami).
Oprawki okularowe zamówione z soczewkami zerówkami Blue nie podlegają zwrotowi. Pamiętaj przy składaniu zamówienia! - Zgodnie z art. 38 Ustawy prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta np. okulary korekcyjne zrobione na indywidualne zamówienie (oprawki+szkła), okulary przeciwsłoneczne korekcyjne zrobione na indywidualne zamówienie (oprawki+szkła) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb bądź w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Krok 1: Wypełnij formularz odstąpienia od umowy.
Krok 2: Zapakuj i przygotuj właściwie paczkę do wysłania.
Krok 3: Nadaj przesyłkę zwrotną.
Krok 4: Czekaj na zwrot należności.
Aby rozpocząć procedurę zwrotu, należy przygotować odpowiednio paczkę oraz wypełnić i dołączyć do paczki formularz odstąpienia od umowy lub formularz zwrotu. Formularz oświadczenia odstąpienia od umowy był dołączony do paczki z okularami, jednak można go również pobrać z tego linku. Do formularza zwrotu lub oświadczenia należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę). Klient wybiera dowolną formę wysyłki i pokrywa koszty zwrotu produktu. Przesyłkę i koszty zwrotu z wykorzystaniem kuriera DPD i kuriera InPost również wykonuje i pokrywa klient we własnym zakresie. Klient ponosi odpowiedzialność za dostarczenie towaru do magazynu Aurum-Optics.
Klient może zwrócić paczkę wraz z formularzem zwrotu bezpłatnie w wybranym salonie Aurum-Optics. Lista salonów dostępna tutaj.
Doręczenie przesyłki zwrotnej do naszego magazynu i jej przetworzenie może zająć kilka dni roboczych. W momencie, gdy tylko otrzymamy i przetworzymy Twój zwrot w magazynie, nasz zespół powiadomi Cię o tym drogą mailową.
Pamiętaj, aby starannie zabezpieczyć i zapakować produkt, najlepiej wykorzystując to samo opakowanie, w którym został wysłany.
Paczka (zapakowany towar i oświadczenie odstąpienia od umowy) powinna zostać wysłana na adres:
Aurum-Optics sp. z o.o., sp. k.
ul. Mickiewicza 12/2
01-517 Warszawa
Jeżeli korzystasz z usługi dostawy, która wymaga podania numeru kontaktowego podaj numer naszej infolinii lub skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta.
Wszelkie inne informacje i pytania dotyczące zwrotu należy kierować do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@aurum-optics.pl lub za pośrednictwem czatu na stronie www lub telefonicznie na numer infolinii +48 888 05 06 07.
» Pobierz wzór oświadczenia do druku «
PAMIĘTAJ!!! DO PRZESYŁKI NALEŻY DOŁĄCZYĆ OTRZYMANY PARAGON LUB FAKTURĘ ORAZ WYPEŁNIONY FORMULARZ REKLAMACJI. PRZESYŁKA POWINNA BYĆ UBEZPIECZONA NA WARTOŚĆ TOWARU.
Zgodnie z przepisami prawa, możliwość odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru / w dniu zawarcia umowy o świadczenie usług.
Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
Zwrot pieniędzy zostanie wykonany maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki ze zwróconym towarem. Dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić Twoje pieniądze tak szybko, jak to możliwe.
Zwrotowi nie podlegają: okulary korekcyjne (oprawki+szkła), okulary przeciwsłoneczne korekcyjne (oprawki+szkła), soczewki kontaktowe po otwarciu opakowania.*
Jeżeli chcesz zwrócić okulary zakupione w sklepie internetowym Aurum-Optics, a minął regulaminowy termin 14 dni, możesz dokonać zwrotu do 30 dni od zakupu i otrzymać wówczas zwrot należności na kartę podarunkową.
W przypadku produktu zakupionego w salonie również masz 30 dni na dokonanie zwrotu - zwracane środki otrzymasz na kartę podarunkową. Kartę można wykorzystać przez 12 miesięcy od jej zasilenia zwracanymi środkami. Zwrotowi nie podlegają komplety medyczne (oprawki + soczewki korekcyjne).
Szczegółowe zasady gwarancji i reklamacji reguluje § 7 i § 8 Regulaminu Sklepu Internetowego Aurum Optics.
Uwaga! Niniejsza procedura reklamacji dotyczy jedynie towaru zakupionego w sklepie internetowym www.aurum-optics.pl i nie obejmuje towarów zakupionych w salonach stacjonarnych Aurum-Optics. W sprawie reklamacji produktów zakupionych w salonie stacjonarnym prosimy o kontakt z salonem w którym dokonano zakupu.
- Towary oferowane w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl są objęte gwarancją producenta.
- W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze sklepem Aurum-Optics.pl. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dowód sprzedaży, który Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.
- Reklamowany towar należy przysłać na adres:
Salon Optyczny Aurum-Optics
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 90/U03
02-777 Warszawa
z dopiskiem „Reklamacja”.
» Pobierz wzór formularza reklamacji «
- Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep Aurum-Optics.pl pokrywa koszt wysyłki do klienta.
- Sklep Aurum-Optics.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu zachęcamy do spisania protokołu u kuriera, co przyśpieszy pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Do przesyłki należy dołączyć otrzymany rachunek lub fakturę oraz wypełniony formularz reklamacji. Przesyłka powinna być ubezpieczona na wartość towaru.
* zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), konsumentom nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb bądź w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Zakupione w sklepie stacjonarnym produkty nie podlegają zwrotowi, istnieje jednak możliwość dokonania zwrotu na kartę podarunkową, pod warunkiem, że zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od daty zakupu.
W sprawie reklamacji produktów zakupionych w salonie stacjonarnym prosimy o kontakt z salonem, w którym dokonano zakupu.