Wczytuję dane...

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Szczegółowe zasady zwrotów reguluje § 9 Regulaminu Sklepu.

Jakie produkty mogę zwrócić?

Możliwością zwrotu są objęte wyłącznie produkty zakupione przez internet, niebędące personalizowanym kompletem medycznym (okularami korekcyjnymi z soczewkami).

Uwaga! W salonach stacjonarnych Aurum-Optics (nie dotyczy to sklepu internetowego) nie ma możliwości zwrotu okularów.

Jak dokonać zwrotu?

Aby rozpocząć procedurę zwrotu, należy wypełnić i wysłać nam formularz odstąpienia od umowy (linki i adres poniżej). Aby skorzystać z darmowego zwrotu kurierem, należy do formularza dołączyć informację o chęci zwrotu towaru za pośrednictwem firmy DPD. Wówczas nasz konsultant prześle instrukcję, jak umówić darmowego kuriera.

Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

Otticanet Kamil Izdebski sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 12/2
01-517 Warszawa 

lub na adres e-mail:
sklep@aurum-optics.pl

» Pobierz wzór oświadczenia do druku «

» Wypełnij oświadczenie drogą elektroniczną «

 

Termin zwrotu

Zgodnie z regułami prawa, prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru / w dniu zawarcia umowy o świadczenie usług.

Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Uwaga: zamówienie darmowego kuriera jest możliwe wyłącznie w ciągu 14 dni od otrzymania przez konsumenta towaru / od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług.

Zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki ze zwróconym towarem. Dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić Twoje pieniądze tak szybko, jak to możliwe.

Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:

Otticanet Kamil Izdebski sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 12/2
01-517 Warszawa

 

Gwarancje i reklamacje w sklepie Aurum-Optics.pl

1. Towary oferowane w sklepie internetowym Aurum-Optics.pl są objęte gwarancją producenta.

2. W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze sklepem Aurum-Optics.pl. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dowód sprzedaży, który Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.

3. Reklamowany towar należy przysłać na adres:

Otticanet Kamil Izdebski sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 12/2
01-517 Warszawa

Do przesyłki należy dołączyć otrzymany rachunek oraz wypełniony formularz reklamacji. Przesyłka powinna być ubezpieczona na wartość towaru.

» Pobierz wzór formularza reklamacji «

4. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep Aurum-Optics.pl pokrywa koszta wysyłki do klienta.

5. Sklep Aurum-Optics.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu zachęcamy do spisania protokołu u kuriera, co przyśpieszy pozytywne rozpatrzenie reklamacji.