Wczytuję dane...

Plan Serwisowy

Wybierz swój Plan Serwisowy i otrzymaj serwis swoich okularów przez cały okres ich użytkowania.
Twoje okulary wymagają dokręcenia śrubek, zausznik uległ zniszczeniu,
a może zgubiłeś nosek? Dzięki naszym Planom Serwisowym masz gwarancję dożywotniego serwisu
swoich okularów oraz nie tylko. Zobacz wszystkie Plany Serwisowe.

Korzyści

Czyszczenie
i polerowanie opraw.

Dokręcanie
i wymiana
śrubek.

Wymiana
nosków.

Wymiana końcówek
zauszników.

Mycie
okularów.

Modelowanie
opraw.

Badanie
wzroku.

50% zniżki
na części zamienne
do zakupionego
modelu opraw.

50% zniżki
na szkła
korekcyjne
z bazowymi parametrami.

20% zniżki
Na szkła
korekcyjne
z nowymi
parametrami.

10% zniżki
Na kompletną
parę okularów
korekcyjnych.

Jak to działa?

Jak skorzystać z Planu Serwisowego w salonie?

mapa

Krok 1

ABY SKORZYSTAĆ Z PLANU SERWISOWEGO STACJONARNIE, ODWIEDŹ JEDEN Z NASZYCH SALONÓW.

certifikat

Krok 2

WRAZ Z OKULARAMI DOSTARCZ PLAN SERWISOWY Z WPISANYM NUMEREM ZAMÓWIENIA LUB NUMEREM PARAGONU.

zegar

Krok 3

O CZASIE REALIZACJI USŁUGI POINFORMUJE CIĘ OBSŁUGA SALONU.

Jak skorzystać z Planu Serwisowego online?

mapa

Krok 1

ABY SKORZYSTAĆ Z PLANU SERWISOWEGO PRZEZ INTERNET, SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM BIUREM OBSŁUGI KLIENTA.

box zegar

Krok 2

WYŚLIJ PACZKĘ Z OKULARAMI I PLANEM SERWISOWYM NA ADRES:

AURUM-OPTICS SP. Z O.O., SP.K.
UL. MICKIEWICZA 12/2 01-517 WARSZAWA


PAMIĘTAJ, OKULARY MUSZĄ BYĆ DOBRZE ZABEZPIECZONE – ZOBACZ INFORMACJE W FAQ.*

zegar

Krok 3

O CZASIE REALIZACJI USŁUGI POINFORMUJE CIĘ OBSŁUGA SALONU.

*Jeśli w ramach Planu Serwisowego klient chce skorzystać ze zniżki na szkła korekcyjne, koszt wysyłki pokrywa Aurum Optics.
W przypadku usług serwisowych koszt dostarczenia okularów do salonu i do klienta leży po stronie klienta.
** Plan Serwisowy jest ważny z wpisanym numerem zamówienia lub paragonu.

Jakie mamy Plany Serwisowe?

zmierz okulary

Szczegóły Planów Serwisowych

Czyszczenie i polerowanie opraw

Dokręcanie i wymiana śrubek

Wymiana nosków

Wymiana końcówek zauszników

Mycie okularów

Modelowanie opraw

Badanie wzroku

50% zniżki na części zamienne
do zakupionego modelu opraw

50% zniżki na szkła korekcyjne *

20% zniżki na szkła korekcyjne **

10% zniżki na kompletną parę
okularów korekcyjnych

* dotyczy bazowych parametrów szkieł
** dotyczy nowych parametrów szkieł

Wybierz swój
Plan Serwisowy

przymierza okulary

FAQ

Plan Serwisowy to umowa usługi serwisowej, która upoważnia do korzystania z bezpłatnych lub odpłatnych usług serwisowych na produkty zakupione w Aurum Optics. Przy zakupie usługi Plan Serwisowy klient otrzymuje indywidualną kartę uprawniającą do świadczenia wynikającego z umowy. Część usług w ramach Planu Serwisowego jest świadczona dożywotnio. Plan Serwisowy jest przypisany do danego modelu okularów zakupionego w Aurum Optics w salonie lub w sklepie internetowym. Cena i usługi Planu Serwisowego zależą od wybranego pakietu. Regulamin usługi Plan Serwisowy dostępny jest tutaj.

Plan Serwisowy otrzymuje bezpłatnie każda osoba kupująca komplet medyczny tzn. oprawki okularowe razem z soczewkami korekcyjnymi lub zerówkami Blue (soczewki z filtrem światła niebieskiego). Do okularów przeciwsłonecznych można dokupić oddzielnie Plan Zielony. Należy pamiętać, aby w momencie składania zamówienia w sklepie online dodać do koszyka produkt Plan Serwisowy - Zielony.

Plan Zielony można kupić zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym. Zakup Planu Granatowego, Czarnego oraz Junior możliwy jest tylko i wyłącznie w salonach stacjonarnych.

Tak, jednak należy pamiętać, że do każdego rodzaju okularów przypisany jest odrębny Plan Serwisowy. Wszystkie Plany są wyszczególnione na stronie www.aurum-optics.pl/plany-serwisowe

Dożywotni serwis okularów oznacza, że w ramach Planu Serwisowego można bezterminowo skorzystać z usług, które dany Plan obejmuje. Należy pamiętać, że Plan Serwisowy jest przypisany do konkretnego produktu (konkretnego modelu okularów) na podstawie paragonu lub faktury sprzedaży.

Każdy Plan Serwisowy daje możliwość skorzystania z szeregu usług serwisowych dla zakupionych okularów i soczewek oraz daje możliwość zakupu części zamiennych i akcesoriów a także nowych soczewek w ofercie specjalnej dostępnej tylko dla posiadaczy Planu Serwisowego – wszystkie benefity oraz usługi wynikające z Planu Serwisowego dostępne są na stronie www.aurum-optics.pl/plany-serwisowe w tabelce.

Aby skorzystać z Planu Serwisowego należy udać się z okularami i z przypisaną do nich kartą Planu Serwisowego do dowolnego salonu Aurum Optics lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasza obsługa pokieruje dalej w celu realizacji usługi serwisowej lub dokonania zakupu części zamiennych. Koszt dostarczenia okularów do salonu/serwisu lub magazynu centralnego Aurum Optics leży po stronie Klienta.

Tak, zgodnie z zasadami danego Planu Serwisowego. Koszt wymiany soczewek jest preferencyjny i dostępny tylko i wyłącznie dla posiadaczy Planu Serwisowego.

Tak, wymiana jest dokonywana bezpłatnie w ramach Planu Serwisowego.

Tak, w każdym momencie posiadacz Planu Serwisowego może zgłosić się lub wysłać okulary do czyszczenia. Nasz serwis dokonuje specjalnego czyszczenia okularów myjką ultradźwiękową co gwarantuje kompletne i skuteczne czyszczenie.

Usługi są zazwyczaj wykonywane na miejscu i można ich dokonać na poczekaniu. W przypadku dostarczenia okularów przesyłką pocztową lub kurierską sam proces serwisowy może trwać około dwóch dni roboczych bez uwzględnienia czasu dostarczenia przesyłki od i do Klienta. Jeżeli zajdzie potrzeba zamówienia koniecznych części zamiennych do oprawy czas realizacji serwisu wydłuży się o czas oczekiwania na dostarczenie ich przez producenta.

Koszty wysyłki okularów do i z salonu lub sklepu internetowego ponosi Klient.

Odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie i zapakowanie okularów wysłanych do serwisu Aurum Optics leży po stronie Klienta. Należy pamiętać, aby okulary były w sztywnym etui oraz owinięte folią bąbelkową, gdyż takie zabezpieczenie gwarantuje bezpieczną drogę dla Twoich okularów.

Klient Aurum Optics posiadający Plan Serwisowy ma możliwość wykonania bezpłatnego kontrolnego badania wzroku raz na rok.

Tak, Aurum Optics zastrzega sobie prawo do zmiany oferty Planów Serwisowych w tym zmiany usług serwisowych.

Plan Serwisowy nie jest na okaziciela i dotyczy tylko jednego modelu okularów. Plan Serwisowy jest przypisany do danego modelu i widnieje w systemie Aurum Optics. Nie można skorzystać z usług wynikających z Planu Serwisowego dla innego modelu zakupionego w Aurum Optics lub w innym salonie optycznym.